Subject: FW: Reklaampost Käbikülas
From: "Villu Karu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Mar 2025 09:55:40 +0200

Tere.

Edastan teile Häirekeskuse teate. Katastriüksuse nr 50401:001:0020.

Lugupidamisega

Villu Karu

Abivallavanem

56205403

From: Märjamaa Vallavalitsus <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 11, 2025 9:32 AM
To: Villu Karu <[email-masked]>
Subject: FW: Reklaampost Käbikülas

From: Riigiinfo 1247 <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, March 11, 2025 8:18 AM
To: Märjamaa Vallavalitsus <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Reklaampost Käbikülas

Tere, edastan sellise info

Tallinn-Pärnu-Ikla mnt ääres, Käbiküla. Maantee ääres on suur betoonist
reklaampost, selle küljes laperdab tuule käes üks plaat, mis on veel ühest
servast kinni.  Suunaga Pärnu poole.

Edastan info, kuna meil puudub posti haldaja kontakt.

Lugupidamisega

Carmen Soorm

operaator

lääne keskus

Häirekeskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.